ہمارے متعلق
نیشنل انشورنس کمپنی لمیٹڈ، پاکستان میں 31مارچ 2000 ، این آئی سی (ری آرگنائزیشن) آرڈیننس 2000 کے ذریعے کمپنیز آرڈیننس 1984 کے تحت غیر درج شدہ(unquoted)پبلک لمیٹڈ کمپنی کی حیثیت میں قائم کی گئی تھی۔ سرکاری/نیم سرکاری آرگنازیشنوں کو کفایتی نرخ پر انشورنس کے تحفظ کی فراہمی۔ بیرون ملک ری انشورنس انحصار میں کمی لاکر غیر ملکی زرمبادلہ کو باہر جانے سے روکنا۔
سہولیات پر ایک نظر
Aviation Insurance
فضائی انشورنس
ایوی ایشن ڈیپارٹمنٹ پاکستان کی فضائی صنعت کو انشورنس کے ضمن میں درج ذیل خدمات فراہم کرتا ہے۔
Crop Insurance
فصلوں کا بیمہ
یہ پالیسی وفاقی حکومت کی طرف سے فصلوں کے بیمہ کی مکمل آگاہی فراہم کرتی ہے۔
Engineering Insurance
انجینئرنگ انشورنس
اس پالیسی کا بنیادی مقصد طے شدہ معاہدے پرر عمل کرتے ہوۓ کنسٹرکشن پلانٹٹس کے کسی بھی قسم کے نقصان پر تحفظ فراہم کرتا ہے۔
Fire Insurance
آگ اور املاک کو نقصان
یہ انشورنس کی اہم ترین اور بنیادی شکل ہے اور ہر قسم کے کاروباری اداروں کیلئے بنیادی اہمیت کی حامل ہے۔ فائر اینڈ الائیڈ پیرلز انشورنس آگ لگنے، بجلی گرنے، ہنگاموں اور ہڑتال کے سبب ، ماحول میں خرابی، زلزلے کے نتیجے میں لگنے والی آگ اور دھماکوں، تصادم /ٹکراؤ کے نتیجے میں۔۔۔
Marine Insurance
سمندری کارگو
میرین کارگو انشورنس کلائنٹ کی ضرورت کی مناسبت سے راستے میں ہونے والی تمام اشیاء کو تحفظ فراہم کرتی ہے ، میرین انسٹیٹیوٹ کارگو دفعات کے علاوہ جنرل ایوریج کے مطابق چاہے وہ سمندری راستے سے بھیجا رہا ہو یا فضائی یا زمینی راستے سے۔۔۔
Motor Insurance
موٹر انشورنس
یہ پالیسی حادثات کی صورت میں خرابی، آگ لگنے، نقب زنی، چوری، سازش کرتے ہوئے خراب کرنے، ہنگاموں، ہڑتالوں میں ہونیوالے نقصان، قدرتی آفات کے باعث پہنچنے والے نقصان اور روڈ ٹریفک ایکٹ یا سڑک پر سفر کرتے ہوئے عمومی قوانین کے سبب تھرڈ پارٹی ۔۔۔
nicl-helpline
نئے نکات کی چند جھلکیاں
27
Dec
2017

  تجارت کے فروغ اتھارٹی آف پاکستان (ٹی ڈی اے پی) کے ڈائریکٹر جنرل سید رفییو بشیر شاہ نے چیف ایگزیکٹو آفیسر کے عہدے کے بعد نظر کو تفویض دیا ہے. نیشنل انشورنس...

01
Mar
2018

فساد پر عوامی آگاہی مہم منعقد کی گئی تھی. بدعنوان اب رشوت، اختتام اور کسی بھی صورت میں اتھارٹی کے غلط استعمال کے طور پر اس کے اظہار کے ساتھ دنیا کی سب سے بڑی...

16
Mar
2018

کام جگہ پر خواتین کی ہراساں کرنے کے خلاف تحفظ ایکٹ، 2010 کو ضابطہ اخلاق میں شامل کیا گیا ہے اور...